Cat de mult e vizitat blogul !!

Va place bolgul ?

vineri, 21 ianuarie 2011

Nicole Kidman apare într-un pictorial noul număr al revistei Harper’s Bazaar şi este intervievată de Jennifer Aniston, cea alături de care joaca în comedia “Just Go With It”:

Jennifer Aniston: Când v-aţi cunoscut pentru prima oară, Keith a spus că te-a văzut intrând în încăpere şi că pur şi simplu te-a plăcut din prima clipă. A spus asta la Oprah. Ai simţit şi tu la fel?
Nicole Kidman: Îmi amintesc că mi-am spus “O, Doamne, dacă îmi vei da vreodată un bărbat că acesta, promit că îi voi fi devotată tot restul vieţii. Am gândit atunci ceva atât de nebunesc.
Jennifer Aniston: Este atât de drăguţ. Îmi amintesc că îţi aducea mereu mâncare chinezească pe platourile de filmare, şi era un soţ atât de bun în timp ce noi ne prosteam şi ne jucam cu nucile de cocos. Te admir pentru modul în care ai reuşit să ai o cariera şi o familie atât de frumoasă. Cum te-au schimbat copiii?
Nicole Kidman: Primii copii i-am avut la 25 şi la 27 de ani (Isabella şi Connor adoptaţi în timpul mariajului cu Tom Cruise). Cred că am mai multă răbdare acum cu Sunday dar mai puţină energie.
Jennifer Aniston: Ai spus că atunci când ai câştigat Osarul în 2003 pentru rolul din The Hours, te-ai simţit atât de singură.
Nicole Kidman: Da. E ciudat cum viaţa îţi da câteodată şi ce e mai bun şi ce e mai rău în acelaşi timp. Singurul moment de fericire a fost când am câştigat Oscarul. Eram singură în acea perioadă. Au fost timpuri ciudate pentru mine.
Jennifer Aniston: Dacă te-ai întoarce în timp, ce ai vrea să ştii la vârstă de 20 de ani?
Că îmi voi cunoaşte dragostea vieţii mele. Acesta a fost singurul lucru pe care mi l-am dorit atunci cu adevărat şi am sperat să se întâmple.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu