Cat de mult e vizitat blogul !!

Va place bolgul ?

marți, 21 decembrie 2010

Mayli Cyrus Drogata

Un nou scandal legat de Miley a aparut in presa americana, dupa ce aceasta s-a lasat filmata in timp ce fuma salvie alaturi alaturi de un grup de prieteni la cateva zile dupa ziua ei. Planta entobotanica provoaca stari de euforie asemanatoare cu cele provocate de marijuana. Miley a inceput sa rada isteric dupa ce s-a drogat, repetand mereu ca “a luat-o razna”. I s-a parut ca unul dintre baietii care se afla acolo seamana cu Liam Hemsworth si a inceput sa le spuna derutatata:

“Ohh, îmi pierd minţile. Încep să fac o călătorie ciudată. Asta e cumva sosia lui Liam, dar ce naiba? E cumva iubitul meu? Dumnezeule, seamănă atât de bine cu Liam”

Parintii lui Miley sunt momentan in proces de divort iar tatal ei a declarat:

Imi pare rau. Nu stiam ca face asta. Am vazut filmuletul pentru prima oara azi. Sunt foarte trist. Mai ales pentru ca simt ca nu pot controla situatia.

Cam atat cu imaginea Disney pe care Miley si-a format-o. Ceea ce face in viata privata e problema ei dar este inca un model pentru multe pustoaice si ar trebui macar sa nu se lase filmata. Mai e un aspect care a ramas neclarificat. Nimeni nu stie daca acolo e salvie sau nu. Practic, purtatorul ei de cuvant a spus asta, alegand singura planta legala in California (si disponibila doar cu prescriptie medicala) pentru a nu face situatia sa para atat de grava.

3 comentarii:

  1. Nu se stie daca este adevarat.Ca mayli cyurs este drogata,dar eu nu as vrea asa ceva pt. ca imi place voce ei si se ditruge pe ea.:*

    RăspundețiȘtergere
  2. o fi ceva de necrezut dar eu cred ca e adevarat

    RăspundețiȘtergere
  3. eu cred ca nu este indrogostita

    RăspundețiȘtergere